Gdje mogu pronaći aktualne Hyundai novosti?
Redovito ažuriramo informacije o događajima i novostima iz Hyundai svijeta. Sve aktualne Hyundai novosti možete pregledati ovdje .
Koje sve informacije mogu pronaći na ovim web stranicama?
Na službenim Hyundai web stranicama za područje Republike Hrvatske možete pronaći informacije o modelima Hyundai vozila, Hyundai uslugama, novostima, akcijskim pogodnostima te informacije o ovlaštenim prodajnim i servisnim Hyundai partnerima.
Kako se mogu obratiti poduzeću Auto Žitvaj d.o.o.?
Kako biste se obratili našem poduzeću, koristite sljedeće kontakt podatke:
Auto Žitvaj d.o.o.
Klin ul. 1, 10000, Zagreb
T: 01 29 94 449
F: 01 28 65 209
Koliko često trebam servisirati svoj Hyundai?
Servisni interval za Vaš Hyundai ovisi o modelu vozila kojeg posjedujete. Napominjemo da je potrebno pridržavati se Hyundai vremenskog intervala servisiranja, koji se primjenjuje na sva nova vozila, kako biste zadržali trostruko petogodišnje jamstvo (i 12-godišnje jamstvo na prohrđavanje). Detaljnije informacije možete potražiti u Uputama za uporabu Vašeg vozila ili se obratite našim stručnjacima za Hyundai vozila.
Koje su prednosti korištenja originalnih Hyundai dijelova?
Hyundai originalni rezervni dijelovi dizajnirani su i osmišljeni kako bi se poboljšao izgled i sposobnosti naših vozila, a radi svoje precizne izrade savršeno pristaju svakom Hyundai modelu. Originalni dijelovi slijede stroge inženjerske standarde koje je definirao niz naših stručnjaka. Visoko kvalitetni materijali i stroga posvećenost detaljima osiguravaju da naši dijelovi zadovoljavaju stroge proizvodne standarde kojih se držimo kod proizvodnje svih naših proizvoda.
Koja je cijena usluga servisiranja Hyundai vozila?
Troškove servisiranja, akcije i sl. možete saznati na našoj web stranici, telefonom ili putem maila.
Propustio sam jedan od servisa. Što to znači?
Nedolazak na servise može utjecati na jamstvo Vašeg vozila. Važno je vratiti se propisanom intervalu servisiranja u najkraćem mogućem roku.
Koja je odgovarajuća vrsta ulja za moje vozilo?
Odgovarajuća vrsta ulja za Vaše vozilo ovisi o modelu i starosti Vašega Hyundai vozila.
Može li se provjeriti razina ulja i nadoliti potrebna količina?
Sa zadovoljstvom ćemo pomoći provjeriti razinu ulja i nadoliti potrebnu količinu.
Koliko često trebam servisirati klima–uređaj?
Učestalost servisiranja klima–uređaja na Vašem Hyundai vozilu ovisi o modelu vozila i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite našim Hyundai strućnjacima.
Posjeduje li Hyundai plan zbrinjavanja akumulatora?
Besplatno ćemo zbrinuti stari akumulator prilikom kupnje i ugradnje novoga akumulatora.
Putujem u inozemstvo Hyundai vozilom. Što mi treba?
Svaka država unutar Europske unije ima drugačije prometne propise, zakone i pravilnike. Kako biste saznali najnovije informacije, obratite se automobilskom savezu dotične države prije putovanja. Sve što biste mogli zatrebati prilikom vožnje u inozemstvu — poput kompleta žarulja, sigurnosnog trokuta i kutija prve pomoći — možete kupiti u našoj poslovnici.
Što je COC (Certificate of Conformity) ili EEC i kako ga mogu dobiti?
COC obrazac (Certificate of conformity) se koristi u postupku izvoza rabljenog vozila iz RH u neku od zemalja Europske unije.
Prije izdavanja COC obrasca potrebno je, prema broju šasije vozila, izvršiti provjeru mogućnosti putem e-mail adrese homologacija@hyundai.hr
Za izdavanje COC-a potrebno je predati: ispunjeni Zahtjev za izdavanje potvrde proizvođača, kopiju prometne dozvole, potvrdu o izvršenoj uplati.
Što je Izjava o sukladnosti?
Izjava o sukladnosti je dokument koji potvrđuje sukladnost vozila u odnosu prema postavljenim homologacijskim kriterijima. Koristi se u postupku registracije novog vozila kupljenog u RH. Izjavu o sukladnosti izdaje ovlašteni zastupnik ili uvoznik vozila u RH, na osnovu ovlaštenja dodijeljenog od strane Državnog zavoda za mjeriteljstvo.
Kako dobiti Potvrdu proizvođača?
Potvrda proizvođača koristi se u postupku unosa rabljenog vozila u RH.
Prije izdavanja Potvrde proizvođača potrebno je, prema broju šasije vozila, izvršiti provjeru mogućnosti putem e-mail adrese homologacija@hyundai.hr
Za izdavanje Potvrde proizvođača potrebno je predati: ispunjeni zahtjev, kopiju inozemne prometne dozvole, potvrdu o izvršenoj uplati.
Propisanim homologacijskim kriterijima (min EURO III) udovoljavaju osobna vozila proizvedena nakon 01.01.2001. godine.
Što podrazumijeva 5 godina trostrukog jamstva?
Od proizvodnje do prodajnog salona i dalje, naša posvećenost i povjerenje u vrhunsku kvalitetu Hyundai vozila omogućila nam je da kupcima Hyundai vozila ponudimo jedinstveni jamstveni paket. Trostruko petogodišnje jamstvo omogućuje vlasnicima novih Hyundai vozila dugogodišnju bezbrižnu vožnju. Detaljnije o trostrukom petogodišnjem jamstvu možete pronaći ovdje.
Zašto trebam redovito obavljati servisni pregled vozila?
Savjetujemo redovno održavanje u skladu s preporukama proizvođača u ovlaštenoj servisnoj mreži. Preventivni pregledi obuhvaćaju provjeru najvažnijih područja vozila. Našem stručnom servisnom osoblju omogućit će da uoče bilo koji potencijalni problem, a vlasnicima Hyundai vozila sigurnu i bezbrižnu vožnju te uživanje u punom trajanju jamstva (5 godina općeg jamstva/12 godina jamstva na prohrđavanje).
Imam kvar na svom Hyundai vozilu. Je li navedeni kvar obuhvaćen jamstvom?
To ovisi o vrsti kvara. Savjetovat ćemo Vas o daljnjim koracima koji će uključivati i pregled Vašega vozila.
Kupio sam uvezeno Hyundai vozilo. Na koji način ću registrirati vozilo u Republici Hrvatskoj kako bih ostvario jamstvena prava?
Ako ste kupili vozilo u drugoj državi EU-a, tada jamstvo vrijedi i na području Republike Hrvatske. Ako ste vozilo kupili u državi koja nije članica EU-a, vozilo nije obuhvaćeno jamstvom kada se upotrebljava na području Republike Hrvatske.
Kako mogu platiti Hyundai mobilno jamstvo?
Hyundai mobilno jamstvo je besplatno za sva vozila do 5 godina starosti, neovisno o prijeđenoj kilometraži, ukoliko vozilo održavate u ovlaštenim Hyundai servisima.